moje haftowane dzieła
RSS
niedziela, 27 kwietnia 2008
Twarz
Oczywiście jako przerywnik powstają inne, mniejsze prace. Obecnie wyszywam króliczki "Somebunny to love". Zachorowałam na nie już dawno i teraz nadażyła się okazja wyhaftowania ich. A mianowicie moja córka Gosia jest matką chrzestną małej Justynki,która w maju kończy roczek.Na  pierwsy ogień poszedł różowy króliczek,a pózniej żółty z koszyczkiem kwiatków.
króliczk
 Różówy króliczek
kroliczek0
Żółty króliczek z koszyczkiem.
14:33, ewa6070
Link Komentarze (1) »
środa, 09 kwietnia 2008

Obecnie robię ten obrazek:

A tyle mam juz zrobione:

Jak zawsze praca na początku mi się nie podoba i chcę ją odłożyc w kąt. To z czasem, gdy krzyżyków przybywa, to dopiero dzieło zaczyna mi sie podobac i jestem z niej zadowolona.

 

12:37, ewa6070
Link Komentarze (1) »

Dwa tygodnie temu skończyłam tę kobietę.

Jeszcze muszę kupic do niej ramkę.

kobieta
12:30, ewa6070
Link Komentarze (4) »
wtorek, 08 kwietnia 2008

Witam:) Mam na imię Ewa i haftuję od niepamiętnych czasów. Od haftu kaszubskiego poprzez angielski, richelieu, aż do krzyżykowego. Moja przygoda z haftem krzyzykowym rozpoczęła sie ok.10 lat temu. Moja najstarsza córka miala przygotowa coś na konkurs Gwiazdkowy. Wybrałyśmy z gazety szopkę zrobioną haftem krzyżykowm. Nie było zbyt wiele kolorów, więc myslałyśmy, że praca nad nią nie pochłonie zbyt wiele czasu. Ale myliłyśmy się. Praca trwała, trwała i trwała. A do oddania prac nie zostało zbyt wiele czasu. Wtedy zaczęłam jej pomagac. Nawet ostatnie dni pracowałam nocami. Kiedy skończyłam poźno w nocy, zostawiłam ją na stole i poszłam spac. No i wtedy stało się coś strasznego. Mój mąż wstając rano, nie zapalając światła zapalił papierosa. I papieros spadł na gotową pracę. Mój mąż poczuł smrud spalonego materiału i wtedy skapnął się że nie trafił do popielczinki:) Nadpaliło się troche. Na szczęście bylo to na brązowym daszku i na tych brązach się to tak nie wyróżnia. Nawet dało to lepszy końcowy efekt:) Praca dostała wyróżnienie. I tak zaczęła się moja przygoda z haftem:)

Oto ona:

szopka gwiazdkowa

12:58, ewa6070
Link Dodaj komentarz »
Blogi, które odwiedzam

Hafciki Marty

Zakątek Edy

U Małgosi

Tajemniczy świat Monicji

Sztuka oswojona

Robótki Ewci

Hafciki Emilki


Moze się przydac

Cudowny świat haftu



Licznik odwiedzin

Akualnie online

who's online

Pisz Bloga

piasek chodz przytul przebacz
Chester ©